Saturday, August 8, 2009

Pertandingan bola kat skool





Ni lah babak antara perlawanan bola kat sekolah smk lembah bidong bagi ting 4. Ini memang satu pertadingan yang amat sengit. Walaupown kelas kami 4e1 telah beberape kali kalah peringkat kumpulan ,tapi berjaya melayakankan diri ke separuh akhir. Dengan semangat juang yang kuat dan perancangan strategi yang berkesan, kami akhirnya berjaya ke separuh akhir. Di perlawanan akhir, kami bermain dengan bersungguh-sungguh dan berjaya memenangi pertandigan ini. Wahhh, mcm tak caye pulak buleh menang. Terima kasih atas jase sume orang yang menyumbang tenaga mereka untuk kelas 4e1 kerana bermain bermati-matian untuk kelas 4e1. 4e1 HIDUP!!!!!!!!!!!!!!!!!! Itu die semangat yang membakar.


Itu die,yang pakai baju hitam , Mat Yie , penjaga gol kami yang cekap walaupun telah melepaskan beberapa gol. Ni siap gaya ultramen lagi ni. Hihiihihi.... Ni mesti kuat pengaruh kartun ni.


Ni ler geng aku yang mewakili kelas 4e1 untk pertandindan bola antara tingkatan 4 kat smk lembah bidong. Dua-dua geng aku ni telah banyak menyumbang jasa kat kelas 4e1 dalam pertandigan n ni. Hish 2 org ni, siap boleh silat2 lagi. Ni nk taye sikit silat ape yang kau pakai ni ??? hhihiihii .... Tok guru mane ler yang ajar 2 orang nie. Tak lah aku gura je. Ni tgh tggu giliran kelas kami lawan, sambil2 tu masih sempat gak posing.Yang pakai baju oren tu Izzudin dan yang pakai baju putih tu,Petai...

6 comments:

  1. nk lwn bola k nk bukak penck silat...
    klu ad ak nk join skaki..
    ak ad silat mgkuk jmban tau..
    cptaan sdirian berhd..
    kihkihkih..

    ReplyDelete
  2. bhye dat..2 teknik rhsie..
    jgn men tujuk jew...6ti x psai2
    ad nyawe yg mlyg..hik3

    ReplyDelete
  3. x pe ah. kalu ade mse lapang. mari ah lawat lb.

    ReplyDelete
  4. laz year 4e1 dpt naib jhan tuk futsal challenge 7's antra klas form 4..mjulah annur utk LB

    ReplyDelete
  5. waduh2.. pe kes silat menyilat tgh pdg ni???

    ReplyDelete
  6. ni org kate seni bela diri ... hehehe..

    ReplyDelete