Friday, July 31, 2009

Pekan Budaya Setiu


Ni culik anak pengunjung ke?? Tak ler, ni tgh jaga anak pengunjung sementara si ibu bapa nyer melihat barang yang diperkan di sekitar kemah. Cute betol budak ni, mcm anak org putih je. Ni yang menyebabkan kawan2 aku excited budak ni. Hish geram tol tgk budak ni.

Ni pulak ,kawan aku tgh menerangkan kepada pengunjung tentang sebahagian alatan yang di pamerankan kat sini.

Pengunjung ni banyak taye tol ler. Habis air liur aku terang kat die. Tak thu ler die paham ke tak. Ni aku sedang menerangkan pasal alatan solar yang dipamerkan kat luar kemah.



Ni aku n kawan aku, izzuddin dok posing depan kemah pameran Jabatan Pelajaran Setiu. Seharian duk kat sini jaga pameran, dari pukul 2 ptg hingga 10 malam. Letih sangat!!!Tp best jugak dapat jaga pemaran gtu.


Ni mase pergi kat pekan budaya kat setiu. Kene jaga pameran.Sedap gak jaga pameran ni. Tgk tu, kawan ku kesian kat die, sampai kat pemaran ni bawak jugak keje skool. Sibuk yang tak terhingga. Nasib ler ade tempat nk wak keje skool n org x ramai mase tu.

6 comments: