Wednesday, December 23, 2009

Kem Kepimpinan Di Agro

Kem ini telah melatih kami agar lebih berani bercakap dihadapan orang lain... Semua orang merasekan perubahan didalam diri masing2 melalui kem ini...



Kem Komanden kami... Beliau seorang yang tegas mengenai peraturan.. Disebalik persenaliti beliau yang garang, beliau sebenarnye memiliki senyuman manis yang mampu memikat semua hati orang... TERIMA KASIH KEM KOMANDEN KERANA MEMBERI TUNJUK AJAR..



Huhuhuhu... Inilah denda yang dikenakan oleh Kem Komanden akibat kesilapan kami yang tidak dapat menepati masa.. Walaupun kami terlewat seminit daripada masa yang yang diberi , kami sedar yang kami tetap melakukan kesalahan.. Denda ini menyebabkan kami tahu pentingnya masa itu.... Bak kate perpatah.. MASE ITU EMAS..



Woww... Lihat barisan pengundi.. Hak2 .. Walaupun di bawah terik matahari yang panas, pengundi tetap setia untuk mengundi.. He2.. Kan sabar tu sebahagian daripada imam..



Ni lah mase mengundi semase pilihan raye di Agro.. Setiap orang excited sangat semase pilihan raya ni.. Maklumlah frst time mengundi macam ni... Macam pilihan raye yang sebenar je.. Hoho



Keseronokan mandi air hujan ketika mengadakan kem di Agro Resort kat setiu.. Walaupun laluan jangle trekking tidak dapat dihabiskan disebabkan hujan tapi kami tetap puas hati.. Pengalaman ini memang mengembirakan dan mencabar . Harap2 kem seperti ini dapat dilakukan lagi..

No comments:

Post a Comment